Om ORI

Historien bag ORI

ORI står for Oppe-Sundby / Rørbæk Idrætsforening, som blev stiftet i 1943 og fodbold afdelingen blev stiftet i 1945. Foreningen bestod dengang af 5 forskellige afdelinger, atletik, badminton, gymnastik, fodbold og håndbold, men i 70-erne blev håndbolden skilt fra og fusioneret med en anden Frederikssund klub og i 1990 blev de resterende 4 afdelinger opdelt i 4 selvstændige klubber, alle med den idrætsgren man dyrker.

Vi er en klub, som lægger vægt både på konkurrence og det kammeratlige samvær. Vi har spillere fra de mindste på 4-5 år og op til man dårligt kan sparke til en bold længere. Ifølge klubbens vedtægter skal du aflevere en skriftlig indmelding, så hvis klubben er noget for dig, kan du melde dig ind via indmeldelsesformularen.

Da klubben heldigvis har mange medlemmer, så beder vi dig om at huske at melde ny adresse, dette gøres via indmeldelsesformularen (Vælg adresseændring). Ligeledes iflg. klubbens vedtægter skal du aflevere en udmeldelses blanket, hvis du holder op, så du kan blive slettet i kartoteket. Denne kan også udfyldes via indmeldelsblanketten (Vælg udmeldelse).

Vi håber du vil få mange herlige timer i klubben og med den runde bold.

P.b.V

Formand Claus Larsen